Kenan DEVELİ

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Müdürlüğün görev ve yetkileri şunlardır:

a) 5393 Sayılı Belediye Kanununun 48. maddesine uygun olarak belediye teşkilatı, norm kadro ilke ve standartları çerçevesinde; kurulacak, kaldırılacak veya birleştirilecek olan birimleri belediye meclisine sunmak,

b) Belediye personelinin(memur-sözleşmeli-işçi) özlük dosyalarını, yasalar gereğince tutmak ve saklamak,

c) Belediye personelinin(memur-sözleşmeli-işçi), maaş ve ücret bordrolarını hazırlamak, işe giriş, işten çıkış işlemleri, disiplin, personelin emeklilik işlemleri ile diğer tüm özlük işlemlerini yapmak,

ç) Belediye personeline(memur-sözleşmeli-işçi), sosyal denge tazminatı, işçi toplu iş sözleşmesi ve iş kanunu hükümlerini uygulamak,

d) Müdürlüğe bağlı belediye şirket işçilerinin aylık hak edişleri, maaş kontrolleri ve yıllık izinlerinin takibini yapmak,

e) İş sağlığı ve güvenliği kurulu oluşturmak, toplantılarını düzenlemek, toplantı sonucu alınan kararların uygulanmasını sağlamak,

f) Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik hükümleri gereği kadro ihdas, iptalleri ile birlikte kadro değişikliklerini düzenlemek,

g) Belediye personelinin(memur-sözleşmeli-işçi), belediye hizmetleri ile ilgili konular ve kişisel gelişimleri ile ilgili eğitim programlarını hazırlamak ve gerekli eğitimin verilmesini sağlamak,

ğ) İlgili mevzuat uyarınca ve birimlerden gelen talepler doğrultusunda memur, sözleşmeli personel ve işçi alımı ile yasalardaki oranlar kadar özürlü, terör mağduru ve eski hükümlü personel istihdamı ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,

h) 3308 sayılı yasa gereği meslek liselerinde ve çeşitli üniversitelerde öğrenim gören öğrencilerin zorunlu stajlarını yapmaları sağlamak,

ı) Belediye Başkanı tarafından verilecek diğer görevler.