BİZİM EV SOSYAL TESİSLERİ İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
1- Belediye Bizim Ev Sosyal Tesisleri İşletmesinin ilçe halkı ve dışarıdan gelen misafirlere karşı sevk ve idare etmek,
2- İlçemizde bulunan kamu kurum veya kuruluşları ile derneklerden gelen talepler üzerine tören ve yemek organizasyonu yaparak hizmet vermek,
3- İlçemizde düzenlenen sosyal faaliyetlerde, gelen konukların yemek organizasyonlarını yaparak en iyi şekilde ağırlanmasını sağlamak,
4- Tesisin bakım onarım ve temizliğini yapmak veya yaptırmak,
5- Günlük tesise gelen müşterilere en iyi şekilde hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamak,
6- Tesis için gerekli olan günlük yemek malzemelerinin alımını yapmak, temiz bir şekilde müşteri hizmetine sunmak,
7- Belediye personeli ve Belediye kreşinde bulunan personel çocukları, itfaiye personeline bir öğün, belediye sporcularına üç öğün yemek çıkarmak,
8- İşletme personelinin sevk ve iradesi ile müşteri hizmeti, temizlik ve bakım konusunda eğitimini sağlamak,
9- 2009 yılında hizmete giren Bizim Kafe’nin ilçe halkı ve dışarıdan gelen misafirlere karşı yönetimini en iyi şekilde sağlamak,
10- 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve yönetmelikleri çerçevesinde kendi birimiyle ilgili mal, hizmet ve yapım işleri ihale dokümanlarını ve gerekli evraklarını hazırlamak,
11- 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 31. maddesi gereği Kendi birimi ile ilgili harcamalarının Harcama Yetkilisi olarak bütçe hazırlığını yapmak,
12- Belediyenin stratejik plan ve performans programında yer alan müdürlükle ilgili çalışmalar yapmak, hedefleri gerçekleştirmek,
13- Müdürlüğün yıllık faaliyet raporunu ve gerektiğinde belirli sürelere ilişkin müdürlük faaliyetlerini üst makamlara sunmak,
14- Müdürlüğün görev alanına giren bütün konularda personeli ile ilgili olarak gerekli görevlendirmeleri yapmak, müdürlük faaliyetlerini denetlemek, varsa aksaklıkları gidermek,
Belediye Başkanının vereceği diğer görevleri yapmak
|